FANDOM

Ґоліят[1] (пол. Goliat, англ. Golyat) — унікальна бестія, яка фігурує в доповненні «Кров і вино» до гри «Відьмак 3».

Запис у бестіарії Редагувати

Згідно з легендою, Ґоліят свого часу був лицарем, який порушив свої обітниці, за що його покарала Володарка Озера. Перетворений на велета, він утік у гори та спускався до залюднених долин, лише коли його змушував до цього голод. Неясно, скільки правди в цій легенді, але достеменно відомо, що небезпечний гігант поглинав вівчарів разом із їхніми отарами. Велетня так сильно боялися в навколишніх селищах, що лякали ним неслухняних дітей.
Хоча Ґоліят і поводився, наче дикий і бездумний звір, він використовував простий інструмент, а будь-який предмет у його руках перетворювався на смертельно небезпечну зброю. Під час бою з Ґеральтом Ґоліят вимахував млиновим жорном, тому кожен його вдар був справді нищівний. На щастя, Ґеральт уже мав досвід боротьби з велетнями та швидко здолав ворога, у чому неоціненно допомогло троє відважних лицарів — Мільтон де Пейрак-Пейран, Пальмерін де Лаунфаль і Ґійом де Лаунфаль.

Пов'язані квестиРедагувати

Легенда про Лицаря та Пані Редагувати

«Як Луї Альберні Ґоліятом став»Редагувати

Чимало відважних і вірних лицарів старому князеві служило, та найбільш великий серед них Луї Альберні був. За герба мав зірку злоту на полі червонім, п’ятеро променів якої п’ять лицарських чеснот означали...

Примітки Редагувати

  1. «І вийшов із филистимських таборів одноборець, ім'я йому Ґоліят із Ґату. Високий був шість ліктів і п’ядь» (1-а Самуїлова 17:4, переклад Івана Огієнка).

Галерея Редагувати