FANDOM

Король Ґріффін Темерський (пол. Griffin z Temerii) — шостий за рахунком правитель Темерії, син Седріка і Беренгарії.

Славився своїм запальним характером. Був відомий своїми планами великих реформ, які включали в себе реорганізацію армії, управління, освіти, торгівлі, промисловості, одним словом, всіх сфер королівства. Фактично, йому вдалося здійснити лише малу частину всіх своїх планів, проте він встиг провести деякі дійсно важливі реформи, наприклад освітні. Безкоштовне трирічне навчання в Темерії досі дехто називає «ґріффінками».

Ґріффін також значно зменшив політичний вплив храмів і священиків, але не завжди і не в кожному випадку, не було ніякої крові і жертв. Деяких представників духовенства, які більше всіх пручалися цій реформі, король послав на ешафот, деяких до в'язниці, а деяких і зовсім відправив на заслання. Ходили чутки, що деякі з цих священиків накликали на Ґріффіна гнів богів і раптову смерть.

Його дружиною і королевою, була знаменита Клариса Туссанська. На престол після Ґріффіна зійшла його єдина дочка, Б'єнвеню, після того як той несподівано помер від серцевого нападу у віці 41 року.

Правителі Темерії
Королі Herb Temeria0a Herb Temeria0b

Herb Temeria0c Herb Temeria

ДезмондГеддесГардікГойдемарСедрік ТемерськийГриф з ТемеріїМеделлФольтест
Королеви і принци-консорти
Адда з ЦідарісаВініфрідаВульпія з БрюґґеБеренгарія ТіссенБ'єнвеню Ла ЛувКлариса з ТусануРагбард з ЕлландераРіаннонаГуго з РівіїСанція з Соддену
Інші члени королівської династії
Марія ПульхеріяЛетіція ШарбонеАмаветФіонаАдда ТемерськаПринцеса АддаБуссі Ла ВалеттАнаїс Ла Валетт