FANDOM

The Witcher (пол. «Wiedźmin»; укр. «Відьмак») — американський телесеріал від компанії «Netflix», створений за мотивами літературного циклу «Відьмак» польського письменника Анджея Сапковського.

Анонс проекту відбувся 17 травня 2017 року. Перший сезон буде складатись з 8 епізодів та має вийти не раніше 2020 року[1].

Офіційний описРедагувати

Відьмак Ґеральт, мутований мисливець на чудовиськ, намагається знайти своє місце в світі, де люди часто виявляються злішими від звірів.

ВиробництвоРедагувати

Фільм

У прес-релізі фільму було оголошено, що головним героєм стане відьмак Ґеральт із Рівії, проте це буде не пряма адаптація якогось з романів чи певної комп'ютерної гри, а наслідування мотивів оповідань «Відьмак» та «Менше зло» зі збірки «Останнє бажання».

Режисером фільму мав стати оскарівський номінант 2002 року Томаш Багінський, а сценаристом — Таня Сент-Джон. Зайнятися музикою до стрічки висловлював бажання ізраїльський композитор Міша Сегал.

Зйомки планувалися в Польщі, зокрема у Бещадах та Підляшші. Також розглядалася можливість зйомок в Україні або Білорусі.

Серіал

Після того, як співпродюсером проекту стала компанія «Netflix», він був перепрофільований з фільму на серіал.

Творчим консультантом серіалу став автор першотвору Анджей Сапковський. Шоуранером та виконавчим продюсером телесеріалу є Лорен Шмідт-Гісріх. Режисером щонайменше однієї серії буде Томаш Багінський. Кілька епізодів поставить Алік Сахаров.

Зйомки почнуться в кінці 2018 року та проходитимуть у Центральній Європі, зокрема в Угорщині та Словаччині, а також у Південній Африці. 7 листопада розпочнуться зйомки в Будапешті.

Акторський складРедагувати

МісцяРедагувати

ПриміткиРедагувати

  1. Netflix's Witcher TV Series Will Be 8 Episodes & May Arrive In 2020
  2. 2,00 2,01 2,02 2,03 2,04 2,05 2,06 2,07 2,08 2,09 2,10 2,11 The Witcher Netflix series showrunner reveals show's first possible characters